Design interior magazin

Winter Dream

Design interior magazin

Experiment

Design interior magazin

Her Body and Mind

Segmentul de retail are cel mai mare impact asupra destinațiilor comerciale. Un client bine informat cunoaște foarte bine brand-ul, cere calitate și caută o experiență bună în magazin, alături de un mediu interesant. Designer-ul de interior trebuie să atragă consumatorii printr-un concept original bazat pe un studiu minuțios, trebuie să creeze un spațiu atractiv, cu acces la produse și informație clară a acestora. Este necesar să se regăsească în proiect respectarea regulilor referitoare la siguranță, iluminare, zonele de depozitare și de trecere. Există o diferență de marketing și design în rândul femeilor și bărbaților în ceea ce privesc magazinele vestimentare. Diferă iluminarea, așezarea produselor și procentul de spațiu alocat acestora.

Trebuie să înțelegem că avem nevoie de un produs bun, de o promovare eficientă și servicii de calitate pentru a obține o imagine bună și profituri. Un alt aspect important alt unei afaceri în domeniul de retail îl reprezintă vitrinele. Am învățat de-a lungul anilor faptul că ele stabilesc prima legătură a magazinului cu posibilul client. De aceea, cu cât vor fi mai expresive, cu atât vor avea un impact mai puternic asupra trecătorilor. Un decor dramatic va intriga, unul colorat va stârni sentimente de bucurie, pe când unul cinetic va fascina și va garanta succesul vitrinei. Design-ul inteligent al unei vitrine creează conștientizarea brand-ului, curiozitate, dorința de a intra în magazin și de a le povesti cunoscuților.